RouteVie.reismee.nl

Rotorua Part II

Om te beginnen wil ik even vermelden dat ik hier vandaag exact 1 maand ben! Time flies when you're having fun ...

Het 2de deel van mijn bezoek aan Rotorua was er eentje van korte duur, 1,5 dag. Goed gevuld met onder andere een ochtendbezoek aan "The Shire" - Hobbiton. Voor de leken onder ons, een filmset uit de "The Lord Of The Rings" films. Voor diezelfde leken onder ons ... shame on you! In de namiddag mezelf nog eens gewaagd aan een liftpoging (#donttellmom). Ik denk dat het me welgeteld 30 seconden heeft gekost en mijn broodje was gebakken... door brandweermannen. Desondanks ze niet in uniform waren heb ik al ergere liftpogingen gezien ;-)

Die lift heeft me tot Wai-O-Tapu gebracht, nog een ander kleurrijk geothermaal park in deze "Pacific ring of fire". Diezelfde mannen waren zelfs zo aardig om ons terug te komen ophalen en ons mee te nemen naar een natuurlijke hot water pool die we volgens hen zeker moesten gezien hebben. (Geen paniek, er was nog een andere vrouw bij mij). Ik was er niet kwaad om, beetje dobberen aan een watervalleke van 39 graden in het midden van de natuur. Ze hebben ons dan natuurlijk ook nog afgezet aan onze hostel en hebben we samen de avond afgesloten op z'n Italiaans. Lekkere pizza, overheerlijke Nieuw-Zeelandse wijn en een toffe bende als gezelschap. Wie doet beter met een leukere dag? I dare you! Haha!

Om nog even terug te komen op Hobbiton. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik twijfelde of ik wel zou gaan. Ik mag de films dan al wel 2 keer gezien hebben (en vanmiddag/vanavond nog een marathon op de planning trouwens. Wat doe je anders met regenweer?!), ik kon nu niet zeggen dat ik een die hard fan was. Na het bezoek aan deze prachtige set, met al de verhalen van "the making of", de ongelooflijk mooie details en de nostalgische sfeer die hier hangt kan ik zeggen dat ik blij ben dat ik niet zo dom ben geweest om niet naar hier te komen (Lees:die hard fan in de maak).

Kleine notie als afsluiter van dit verhaal:

Ik heb dit geschreven aan Lake Taupo met een prachtige zonsondergang als gezelschap :-)

Geniet ervan!

Kus en tot later alweer!

Reacties

Reacties

Pop

Hoi poppie, wat een prachtige verhalen...WAUW!
Zoooo leuk je vandaag nog eens gehoord te hebben!!
Tijdens alweer 1van mijn slapeloze nachten dacht ik eraan al je verhalen eens door te lezen, denkend dak dan wel in slaap zou vallen MAAR wakkerder dan ooit...HAHA eraan dus voor de moeite! Anyway superleuk te lezen dat je droom werkelijkheid geworden is en dat je het daar zo fantastisch naar je zin hebt!! Geniet er met tienduizend volle teugen van!! Al een maand sech... voor jou "time flies when... voor ons nog maar een maand en nog drie te gaan!! HAHA enfin ga afsluiten nu toch echt proberen wat te slapen anders morgen alweer on zombiemodus aant werk! Love you poppie!! En niks doen wa ik ni zou doen he! Xxxx

Matthijnssens Marcel

Ik heb tot op heden uw gans avontuur gevolgd en het is fantastisch mooi en zeer fijn en knap geschreven verslagen.
Ik kijk uit naar de vervolgen.zijn
Amuseer je fijn verder en tot volgend
Marcel

Evi

Hi pop! Inderdaad, was fijn je gehoord te hebben. K moet toch al mijn geheimen aan iemand kwijt kunnen hé haha!
Voor de mails moet je eens naar je junkmail gaan kijken, daar zit het bij velen in blijkbaar. Vraag me niet waarom :-)

Hoi Marcel,

Wat leuk te lezen dat je een "fan van de eerste minuut" bent. Super lief van jou en ben blij dat je het leuk lezen vindt!

Xxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!