RouteVie.reismee.nl

Ekeren-Amsterdam-Dubai-Melbourne-Auckland

Wat een prachtige dag was het om de thuishaven te verlaten. 11°, regen, wind en zelfs hagel.

We zijn de dag begonnen met een heerlijke brunch, samen met m'n lieve vrienden en zusjes. Nadien richting Amsterdam begeleidt door mijn geweldig uitwuifcomité. Als er zelfs een ballade wordt gezongen voor jou op Schiphol mag je er bijna zeker van zijn dat je gemist zal worden ?? Special thanks to my Lydia.

Een stortvloed aan tranen (de man naast mij moest zich volgens mij écht inhouden om me niet te troosten) en ongeveer 7 uren later stond ik op Dubai. Tijd voor de lange vlucht van +\- 15 uur. Ik had geluk, het plaatsje naast mij was leeg en voor de 2 anderen op mijn rij dat goed en wel beseften had ik me al genesteld.

Ik ging ervan uit goed te kunnen slapen. Had ik even niet nagedacht over het feit dat achter elke hoofdsteun een scherm hangt met touchscreen én waarvan de man achter mij gretig en uitgebreid gebruik maakte, noch dat de dame naast mij haar film zo geweldig grappig vond dat ze de helft van het vliegtuig wakker hield met haar allesoverheersende lach én dat ik aan het gangpad zat (lees: 2-richtingsverkeer.

Dus die laatste 4 uurtjes van Melbourne naar Auckland droomde ik al van een 3 uur durende powernap... Totdat ik de Chinese invasie zag opstappen. Als je dacht dat je al veel Chinezen gezien had op de Grote Markt van Antwerpen, dan had je op mijn vlucht moeten zitten. 4 uur gejengel later was ik blij dat ik Auckland zag verschijnen ????

Als je dan dacht dat het vanzelf zou gaan ... het gaat hier over mij hé ...

Aangekomen aan de paspoort controle begreep mevrouw niet goed waarom ik geen terugvlucht had vanuit Nieuw-Zeeland maar wel vanuit Australië. Noch had ze de voorwaarden van mijn paspoort goed nagekeken. "Passport cancelled" en mee naar de "immigration officer". Eerst mocht ik nog wel mijn bagage gaan ophalen. Natuurlijk ligt mijn rugzak niet op die band. Rugzak gaan zoeken, kon ik hem uiteindelijk in 1 of ander depôt van Emirates gaan ophalen. Tot slot mocht ik dan ook nog eens heel mijn prachtig gesorteerde en logisch ingepakte rugzak leegmaken. Was ik blij dat ik niet heel mijn pornoverzameling bij had maar enkel m'n vibrator en buttplug (grapke hé ????)

Ik lach nooit, maar écht NOOIT meer met programma's als Border Security.

Anyway, ik ben uiteindelijk in mijn eerste verblijfplaats geraakt: Haka Lodge Hostel!

Ik deel een kamer met 3 toffe meiden. Ik kijk ernaar uit in m'n bedje te kruipen. Het is hier nu 21u35 en mijn ogen vallen toe ...

Voila, tot zover mijn eerste verhaal.

Tot later!

Anneke

Super leuk uw eerste spannende verhalen hier te lezen!
Geniet van je welverdiende nachtrust en smeer de billekes al maar in voor de volgende dagen ????
Je wordt hier inderdaad gemist, maar alles voor het geluk van m'n zusje he!!
Love you ?? Tot snel xxx

Anneke

Oké smiley's herkent hij niet!! ;-)

Britt

Amai dat is al een heel verhaal, en dan moet het beste nog komen! Hopelijk heb je de komende dagen,weken,maanden meer geluk! Ik wacht op het volgende verhaal zus ..
me love you long time

Stefan

Hey Evi,
Super om je eerste belevenis te kunnen lezen. Border security is vanuit de luie zetel wel lachen tot je het zelf meemaakt waarschijnlijk. Maar dat heb je dan ook is beleefd niet waar?????????
Geniet van je eerste dagen ginder en ik kijk uit naar het vervolg.
Grtjs vanuit het koude Antwerpen
????????

mama

reuze dat we kunnen meevolgen,en wat een belevenis voor je eindelyk ter plaatse was,ja echt iets voor u,haha!das eigelyk een goed begin voor je "adventure-storry"!ik verheug my al op uw volgend verslag,hihi!geniet ervan,en een hele dikke xxxxxxxx lofyou xxx

koen

mooi geschreven. Ik kijk al uit naar het boek dat je gaat uitbrengen.

Crazy Kim :-)

Fuck seg, wat een vlucht (-en) !!!
Ben blij te lezen (10 minuten volle concentratie :-) ) dat je nu op je eerste adres bent. Kijk al uit naar uw volgend verslagJE.
Remember wat we laatst zongen : "free your mind, the rest will follow" ! ;-)
Tot gauw hopelijk xx

Ilse

Het Eefje,
Super je eerste verhaal te horen... Ben benieuwd naar meer... ;-) genieten van elke seconde meis xx

Evi

Hahaha grappig !
Ja inderdaad, smileys herkent hij niet. Die 17 vraagtekens in mijn verhaal horen daar ook niet hoor :)

Dikke xxx en tot ...

Kim

Het zou u avontuur ni zijn als het zo al ni moest beginne... :-)
Kijk al uit naar t volgende verhaal!

Mieke

Met een grote glimlach lees ik je eerste verhaal. Dit is weer zo typisch Evi. Gelukkig ben jij altijd jezelf, zelfs aan de andere kant van de wereld. Don't ever change my dear ;-) Ik kijk uit naar de rest van je avonturen !
xxx dikke kus

Maike en René

Hey Evi, heb al glimlachend je eerste, en zeker niet je laatste avontuur gelezen. We kijken, net als de rest, al uit naar je volgend verslag. Geniet er van en tot horens. Xx

Britta

Zo leuk te lezen! En wat een avontuur al. Benieuwd naar de volgende verhalen :-). xxx