RouteVie.reismee.nl

Kiwi Countdown

Hallo iedereen!

Een aantal maanden geleden had ik het sublieme idee mijn ontslag te geven na 8 jaar bij Belfius gewerkt te hebbenen nu eens eindelijk werk te maken van dat wat ik al zo lang wil doen - reizen - een stukje van de wereld zien! Zo gezegd zo gedaan ... het leek nog zo ver weg ...

Nu zijn we 3 maanden verder en binnen 2 weken vertrek ik, OH MY GOD!!! De kriebels zijn reeds overvloedig aanwezig alsook het "shit waar ben ik aan begonnen" gevoel

Smile
, al ben ik ervan overtuigd dat dit een ervaring zal zijn die me rijker zal maken en me heel veel zaken zal bijbrengen op vele vlakken.

Dus daarom ook deze blog zodat jullie al mijn (ongetwijfeld ook wel wilde) verhalen kunnenvolgen en ik jullie jaloers kan maken met mooie foto's.

Ik kijk er alvast naar uit om alles even achter te laten en open te staan voor al het onbekende dat op mijn pad zal komen.

Tot dan zal ik nog weten wat te doen aangezien mijn to do lijst alleen maar groter lijkt te worden in plaats van te verkorten. Ikke stress?? He-le-maal niet!

Tongue Out

Anyway, ik zal proberen om jullie wekelijks op de hoogte te houden. Beetje afhankelijk van de internetverbindingenaande andere kantvan de wereld.Laat jullie maar volledig gaan in de reacties, altijd fijn om te lezen!

Tot snel!

Miss Kiwi x.

Ps.: laat je email adres achter in de rechter kolomzodat je op de hoogte kan blijven van mijn avonturen.

Reacties

Reacties

Jorijn

Ik wil wel mee volgen ! Vind dat super boeiend ! Moest ik Maudje niet hebben, had ik ook al lang weggeweest !
Dit is een ervaring die je gewoon moet maken als je dit kan ! Veel plezier op je avontuur ! X

irka

Ik volg en zal in spanning wachten.op elke update

Evi

Oooooooohhh!!! Mijn eerste berichtjes :-)

Super van jullie!

X.

Tiffany

Spannend ! Ik ga zeker volgen! Veel plezier! X

Britta

Go miss Kiwi! Nu al benieuwd naar alle verhalen!

Lies

It takes guts to do this, so....you rock girl!! ????

Lies

Hoe stom, die ??? zijn eigenlijk een smiley. :-)

Evi

Hahaha Lies, old fashioned smileys dan maar ;-)
Thx ladies!

X.

François

Zoals eerder verteld, zijn we zowel in N.Z. als in Au. geweest. Weet niet hoe je gaat reizen maar op veel campings vind je cabins die voldoende comfort geven. Wat internet betreft, best een lokaal abonnement nemen en ervoor zorgen dat je HEEL zuinig bent met Facebook(een slokop). Er ook voor zorgen dat je mails niet ophaalt via je smartphone en tegelijk ook nog op je Ipad. Je laadt ze dan tweemaal in. Als je nog vragen hebt, je hebt mijn adres. Dikken bees en GENIETEN !

Koen

Hoi Evi, toevallig las ik op FB over je avontuur. Mijn zoon Dimitri heeft enkele jaren geleden hetzelfde gedaan( 2 maanden). Zijn vriendin heeft er bijna een volledig jaar rondgetoerd . Zij vertellen nog steeds leuke verhalen over hun avontuur. Dus geniet er met volle teugen van en als je ondanks alle voorbereidingen toch noch tips kan gebruiken geef ik graag hun gegevens door. Groetjes en succes. Koen en Gita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!